Θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε; Μπορείτε να το κάνετε μέσα σε 20 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας αρκεί το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση στην ειδική συσκευασία και την απόδειξη της παραγγελίας ή τιμολόγιο.

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ:


ΑΛΛΑΓH ΠΡΟΪOΝΤΟΣ:

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
  • Τοποθετήστε τα είδη και την απόδειξη στην αρχική συσκευασία. Παραδώστε το δέμα στη Γενική Ταχυδρομική με χρέωση παραλήπτη ALTEX S.A. χωρίς επιβάρυνση κόστους επιστροφής
Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη:
LOGIKA 4pl
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ, ΘΕΣΗ ΠΛΑΚΩΤΟ, MAΓΟΥΛΑ T.K. 19018

Για κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μιας κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή, όπου στο πεδίο ‘Σχόλια’ θα πρέπει ν’ αναφέρετε ότι είναι για αλλαγή. Σας επισημαίνουμε ότι όταν κάνετε κράτηση προϊόντος με νέα παραγγελία θα πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό της αρχικής παραγγελίας καθώς και τα στοιχεία στα οποία έχει γίνει.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
  • Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής, συμπληρώνοντας τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού
  • Τοποθετήστε το είδος/τα είδη μαζί με το έντυπο επιστροφής και την απόδειξη στην αρχική συσκευασία τους
  • Παραδώστε το δέμα στη Γενική Ταχυδρομική με χρέωση παραλήπτη ALTEX S.A. χωρίς επιβάρυνση κόστους επιστροφής
Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη:
LOGIKA 4pl
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ, ΘΕΣΗ ΠΛΑΚΩΤΟ, MAΓΟΥΛΑ T.K. 19018

Σας υπενθυμίζουμε ότι:
  1. Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 7 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που γίνει η παραλαβή τους στις αποθήκες μας. Αυτό συμβαίνει γιατί όλες οι επιστροφές περνούν από τη διαδικασία ποιοτικού ελέγχου. Μόλις πραγματοποιηθεί ο έλεγχος θα γίνει άμεσα η αλλαγή με το προϊόν που επιθυμείτε ή η επιστροφή των χρημάτων σας.
  2. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κατά τον ποιοτικό έλεγχο κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.
  3. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, η εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.
  4. Η επιστροφή της αξίας του προϊόντος δεν περιλαμβάνει το κόστος μεταφορικών και αντικαταβολής.
  5. Εάν πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρία τότε επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα επιστροφής.